dimecres, 25 de juliol del 2007

King Size


King Size fou l'expressió que utilitzà la Silvia, fa anys, per a definir-me en Pep, jo encara no el coneixia. I des de que el vaig coneixer no he parat de corroborar-ho.
Va arribar a la nostre familia per la porta gran ,mai més ben dit, i de la mà de la Silvia (la indomable ;-D) i no, no tenia truco! Un tipo legal, directe, clar i català.
Aviat va ser de casa, com de sempre.
Per a mí, que em considero un autoexiliat del disseny gràfic, no deixava de ser graciós tenir per cunyat el que jo dic un "dissenyeitor" i a sobre veniem de la mateixa factoria.
I el que resultava encara més genial era que m'hi entenia fàcil i bé... tant fàcil i bé que ell va trobar la manera de liar-me i jo l'excusa per a deixar-me liar...
Treballar amb el Pep o pel Pep ha estat un gran aprenentatge, sempre sabia el que volia de tú i era implacable, fins que no arribavem allà on ell volia no n'hi havia prou. Giges de documents, capes i capes de photoshop. I al final el resultat sempre s'ho valia. Treballar amb ell ha estat entrar en el seu món, s'entir t'hi convidat d'honor.
Des que el vaig coneixer vaig sentir diferencies en valors i formes de pensar, peró els ponts de dialeg, comunicació i respecte que deseguida s'establiren convertiren la diferencia en un atractiu, en una font d'enriquiment.
Pep, ha estat un gran plaer coneixer-te, has deixat una marca indeleble en tots nosaltres.

1 comentari:

anna ha dit...

I la Sílvia ja m'ha demanat aquesta il·lustració tan maca que li vas fer. La guardo a l'estudi de Sant Esteve per a ella i també en el meu cor.