dijous, 2 d’agost del 2007

ets un crack



Hola Pepus, t’enrecordes del llibre del Naguib Mahfuz?
em deies que la vida la traça un mateix, i que si
s’equivoca, sempre estàs a temps per corregir-la. Sinó
envelleixes amb ella sense disfrutar-la. Tu també la
vas saber dirigir i per això ets especial. Com diries
tu “ets un crak”.
Sempre has estat aquí. A mitjanit quan et vaig
necesitar, a les 7 del matí , a les 3, en els pitjors
moments i en els millors.
Sempre em vas recomfortar escoltantme , amb les teves
super abraçades, amb les teves rialles, i amb les
teves critiques positives, discutint lliurement les
nostres pors i compartint els somnis. Amb tu és fácil.
La rutina diaria ha deixat un paréntesis, però
l’amistat supera les circumstancies.
t’estimo
neus (per tu nius)

1 comentari:

anna ha dit...

Hola Neus Vaig compartir el que t'estimava i comparteixo el que tu l'estimes. Endavant Neus, endavant. per la Lola i Cia, no em sé el nom i per a tu i l'Emi. M'emocionen les coses que poseu tots als missatges i tots vivim gràcies als seus bons records i la manera positiva d'enfocar-ho tot, la seva lluita per viure bé. Ell es crèia un crack i en moltes coses ho era malgrat sembli malament que ho digui la seva pròpia mare.