diumenge, 29 de juliol del 2007

Hola Pep!!!




Hola Pep! Quan temps fa que ens coneixem, encara m´enrecordo quan portava quatre dies sortint amb el teu germà i et vaig preguntar, què li puc regalar pel cumple? i tu em vas dir "el CD del Super Mario Bros" i així ho vaig fer. Quan el Claudi va obrir el regal va dir "mira el CD que volia el meu germà" va ser boníssim! Eres un trapella amb simpatia i això és el que et feia tant genial. Mai deixaves de sorprendren´s, aquesta foto ens la vas enviar per mail i ens explicaves que t´havies comprat un cavall, el Claudi i jo ens vam quedar flipant, no un gos, una tortuga... un cavall! I què feliç eres amb la teva Sil, no pateixis que entre tots te la cuidarem molt. Allà on siguis no canviïs mai cunyat. Un petó molt fort!!!

Mar

1 comentari:

anna ha dit...

Mar: moltíssimes gràcies per la foto i per tot el que dius en el text. i tant que era trapella... Us estimo molt a tots