dilluns, 6 d’agost del 2007

Una imatge que val mes que mil paraules



Una foto, una paraula ... i tantes coses com suggereix!
Tu i la Sil la teniu penjada al menjador.
Jo la utilitzo com la meva imatge pq a mi m'agrada i pq tu i jo (la confiaça fa fàstic) mai hem trobat el moment per arribar a una idea que ens convencés als dos. Jo massa "happy flower" i tu massa sobri ... Jo votava pels vermells i tu pel negre elegant. Qui és més cap quadrat? Estem empatats!
Ara ja no hi som a temps de fer una targeta nova però ... jo seguiré utilitzant aquesta imatge per definir-me com a fotògrafa pq a mi m'agrada i a tu també.

Love, love, love!
Tant com tu n'has repartit amb tots aquests anys.
T'estimem!
Tina

1 comentari:

anna ha dit...

love, love, love. En tenim, el tindrem i el compartirem tots els que sabem com ens estimava amb totes les nostres dèries, encara que, a vegades fos dur com jo m'havia mostrat amb ell tants i tants cops.