dijous, 19 de juliol del 2007

Ens tornarem a veure


Hola "Brother", segur que em sents.

Vas começar sent el meu professor per més tard passar a ser el meu director d'art, però el que mai vas deixar de ser va ser un gran amic. Eres com el meu "germà" gran. Amb tu sempre podia comptar. M'ajudaves, m'aconsellaves i el millor de tot: sempre estaves al meu costat quan ho necesitava. Ara seré jo qui no et fallaré, estigues tranquil Pepus, tots cuidarem a la family i la Sil.

T'estimo gegant. No t'oblidaré mai.

Ens tornarem a veure.

Juli.

1 comentari:

anna ha dit...

Hola Juli: Havia sentit la teva veu, però no et coneixia. El gran alumen, el gran company a Cayenne i ara el gran amic.
Havia parlat amb tu, per telèfon, però no et coneixia fins que et vas presentar malgrat ja t'havia abraçat diverses vegades aquests dies.
Juli tirarem tots endavant gràcies a aquest Pep tan potent que ens ha deixat un record inesborrable. I jo vull ser la mare de tots vosaltres tal com ho he estat per a En Pep. Molts petonasso. Anna gordita