dimarts, 21 d’agost del 2007

Més que un gendre un fill


Hola Pep,
Aviat farà 7 anys que et vaig conéixer. La primera impresió va ser la d'un noi sa, franc, fort, molt segur de si mateix, orgullós dels pares que tenia i que s'estimava a la Sílvia.
Amb el temps, els dinars familiars, l'anada al País Basc i les estades a Cantoni, vas fer que d'impressió passés a ser un fet i et vas guanyar tota la meva estimació.
Sempre m'he considerat privilegiada per la relació que tinc i he tingut amb els meus gendres.
Ara sento un buit inmens i em costa tirar endavant, només espero que ens facis arribar una mica de la força que tu tenies als teus pares, la Sílvia i a mi mateixa per a que els records no siguin tan dolorosos.
T'estimo

Concepció

3 comentaris:

anna ha dit...

Concepció! gràcies per estimar-lo tant. És veritat que t'estimava molt. Moltes vegades, quan jo estava deprimida em dèia. "La Concepció està sola i jo no l'he vista mai malament. Mare per a mi és un exemple".
Joo també desitjo que ens passi la seva energia a tots nosaltres i especialment a la Sil que és la que més està patint físicament i emocionalment.

Anònim ha dit...

Sílvia i Concep, des de la Farmàcia us donem tot el nostre suport. Les quatre nenes estem aquí per a tot allò que necessiteu.
Una abraçada molt molt forta...

Eva, Mari, MªJose i Sara

marc ha dit...

Bonjour Ignace, Anna, Claudi,

Je tiens à vous apporter tout mon soutien dans cette dure épreuve.

J'ai connu PEP lorsque je suis arrivé à Barcelone et il m'a accueilli avec une très gentillesse. Je garderai de lui le souvenir d'une personne particulièrement agréable, généreuse et sympathique.

Son départ m'attriste profondément, je vous embrasse affectueusement.

Marc Constantini